Branding
Bewustwording en bekendheid creëren
Je wilt je bedrijf laten zien, je bekendheid vergroten, opvallen, zorgen dat mensen weten wat je doet en je weten te vinden. Of je bent gewoon toe aan iets nieuws, een andere kijk en/of een frisse blik. Een krachtig logo, een nieuwe huisstijl, een aansprekend organisatieverhaal. Dat kunnen wij natuurlijk voor je regelen.
“Om jezelf te zijn, moet je eerst weten wie je bent”
Om bewustwording en bekendheid te creëren, heb je een sterk merk nodig. Zo'n merk bouwen begint met een goed verhaal: het merkverhaal. Dat is opgebouwd uit drie elementen: een betekenisvol product-/organisatieverhaal (wie of wat ben je?), een strategisch positioneringsplan (wie of wat wil je bereiken?) en een visuele identiteit (wat wil je uitstralen?). Hiervoor biedt H2X drie bouwstenen: de workshop identiteit, de workshop positionering en de visualisatie van de identiteit.
Contact
We kunnen er natuurlijk veel meer over vertellen. Gewoon in onze eigen woorden. Zonder ingewikkeld gedoe of interessante termen. In gewone, begrijpelijke taal. Maar nog liever gaan we gewoon concreet aan de slag! Jij ook? Bel of mail Joost: 0614379995 of joost@h2x.nl.
Onze bouwstenen om een goed merkverhaal te creëren
Workshop identiteit
Doel: Je weet wie of wat je bent, waar je voor staat, wat je doet en waarom je dat doet.
Resultaat: betekenisvol product- of organisatieverhaal
Workshop positionering
Doel: Je weet wat en wie je wilt bereiken, waarmee je je kunt onderscheiden van anderen en waarom en hoe je je merk bekijkt door de ogen van je (potentiële) doelgroep.
Resultaat: strategisch positioneringsplan
Visuele identiteit
Doel: Je weet wie je bent en wat je doet en kunt dat laten zien met een krachtig logo, een aansprekende huisstijl, een sterke pay-off en uitgangspunten voor taalgebruik.
Resultaat: visuele identiteit
Je kunt op ons rekenen voor een complete communicatie-aanpak: van strategie tot uitvoering.