top of page

Bouwstenen

Merken bouwen, doelgroepen activeren, mooie dingen maken: wat je ook nodig hebt op communicatie-gebied: wij H2-fiXen het! Daarbij maken we gebruik van onze bouwstenen.

Voortraject

Doel:
Jouw wensen zijn helder en je weet wat ervoor nodig is om deze te verwezenlijken. De wederzijdse  verwachtingen zijn afgestemd.

 

Resultaat:
debriefing, voorstel en plan van aanpak

Verkort voortraject

Doel:
Kennen we elkaar al? Dan gaan we uit van wat we al hebben en kunnen we vlot verder.

 

Resultaat:
voorstel en plan van aanpak

Projectbegeleiding

Doel:
Je kunt erop vertrouwen dat wij overzicht houden, de planning en uitgaven bewaken en je informeren waar nodig.

 

Resultaat:
Duidelijkheid en efficiënte samenwerking

Workshop identiteit

Doel:
Je weet wie of wat je bent, waar je voor staat, wat je doet en waarom je dat doet.

​

Resultaat:
betekenisvol product- of organisatieverhaal

Workshop positionering

Doel:
Je weet wat en wie je wilt bereiken, waarmee  je je kunt onderscheiden van anderen en waarom en  hoe je je merk bekijkt door de ogen van je (potentiële) doelgroep.


Resultaat:
strategisch positioneringsplan

Visuele identiteit

Doel:
Je weet wie je bent en wat je doet en kunt dat laten zien met een krachtig logo, een aansprekende huisstijl,  een sterke pay-off en uitgangspunten voor taalgebruik.

 

Resultaat:
visuele identiteit

Concept

Doel:
Je hebt een duidelijk inzicht in de strategische keuzes die we inzetten om jouw vraagstuk aan te pakken. Zowel beschreven als geschetst. Het concept is de basis voor alle uitingen.

 

Resultaat:
creatief concept in woord en beeld

Ontwerp

Doel:
De visuele identiteit vormt de basis voor het ontwerp van verschillende uitingen van jouw organisatie.

 

Resultaat:
professioneel ontwerp

Opmaak

Doel:
Een bestaand ontwerp, stramien of format wordt doorgevoerd in alle uitingen.

 

Resultaat:
herkenbaarheid, alle uitingen in één stijl

Contentstrategie

Doel:
Het maken van uitingen is één, zorgen dat ze gezien  worden is een tweede. Wie wil je bereiken en wat zijn de  
‘touchpoints’, oftewel: hoe en wanneer kom je met je doelgroep in contact?

 

Resultaat:
strategisch contentplan

Contentkalender

Doel:
Om snel content te kunnen plaatsen wil je het overzichtelijk voorhanden hebben: wat, wanneer, via welk kanaal.  
Kant-en-klare teksten en afbeeldingen, in het juiste formaat.  Kwestie van knippen, plakken, publiceren.

 

Resultaat:
praktische contentkalender

Inkoop uitingen

Doel:
Je hebt alle digitale, geprinte/gedrukte en/of bedrukte materialen die je nodig hebt om verbinding te maken met de doelgroep.

 

Resultaat:
eerlijke tarieven, gegarandeerde kwaliteit en tijdige levering.

Tekst en redactie

Doel:

Dat wat jij wilt overbrengen, verwoorden we zodanig dat de boodschap goed overkomt. In heldere bewoordingen, vlot leesbare teksten en pakkende quotes.

 

Resultaat:
pakkende teksten 

Webdesign

Doel:
Het ontwerp van een website is een logische vertaling van een visuele identiteit naar een digitaal aantrekkelijke  omgeving met een duidelijke sitestructuur.  

 

Resultaat:
webdesign en projectmanagement bouw, in samenwerking met vaste partners

Beeldmateriaal

Doel:
Dat wat jij wilt overbrengen, verbeelden we zodanig dat de boodschap goed overkomt. Met beeldmateriaal dat aansluit bij de identiteit en doelstelling van jouw organisatie.

 

Resultaat:
aansprekend beeldmateriaal

bottom of page