Bouwstenen
Merken bouwen, doelgroepen activeren, mooie dingen maken: wat je ook nodig hebt op communicatie-gebied: wij H2-fiXen het! Daarbij maken we gebruik van onze bouwstenen.
Voortraject
Doel:
Jouw wensen zijn helder en je weet wat ervoor nodig is om deze te verwezenlijken. De wederzijdse verwachtingen zijn afgestemd.
Resultaat:
debriefing, voorstel en plan van aanpak
Verkort voortraject
Doel:
Kennen we elkaar al? Dan gaan we uit van wat we al hebben en kunnen we vlot verder.
Resultaat:
voorstel en plan van aanpak
Projectbegeleiding
Doel:
Je kunt erop vertrouwen dat wij overzicht houden, de planning en uitgaven bewaken en je informeren waar nodig.
Resultaat:
Duidelijkheid en efficiënte samenwerking
Workshop identiteit
Doel:
Je weet wie of wat je bent, waar je voor staat, wat je doet en waarom je dat doet.
​
Resultaat:
betekenisvol product- of organisatieverhaal
Workshop positionering
Doel:
Je weet wat en wie je wilt bereiken, waarmee je je kunt onderscheiden van anderen en waarom en hoe je je merk bekijkt door de ogen van je (potentiële) doelgroep.
Resultaat:
strategisch positioneringsplan
Visuele identiteit
Doel:
Je weet wie je bent en wat je doet en kunt dat laten zien met een krachtig logo, een aansprekende huisstijl, een sterke pay-off en uitgangspunten voor taalgebruik.
Resultaat:
visuele identiteit
Concept
Doel:
Je hebt een duidelijk inzicht in de strategische keuzes die we inzetten om jouw vraagstuk aan te pakken. Zowel beschreven als geschetst. Het concept is de basis voor alle uitingen.
Resultaat:
creatief concept in woord en beeld
Ontwerp
Doel:
De visuele identiteit vormt de basis voor het ontwerp van verschillende uitingen van jouw organisatie.
Resultaat:
professioneel ontwerp
Opmaak
Doel:
Een bestaand ontwerp, stramien of format wordt doorgevoerd in alle uitingen.
Resultaat:
herkenbaarheid, alle uitingen in één stijl
Contentstrategie
Doel:
Het maken van uitingen is één, zorgen dat ze gezien worden is een tweede. Wie wil je bereiken en wat zijn de
‘touchpoints’, oftewel: hoe en wanneer kom je met je doelgroep in contact?
Resultaat:
strategisch contentplan
Contentkalender
Doel:
Om snel content te kunnen plaatsen wil je het overzichtelijk voorhanden hebben: wat, wanneer, via welk kanaal.
Kant-en-klare teksten en afbeeldingen, in het juiste formaat. Kwestie van knippen, plakken, publiceren.
Resultaat:
praktische contentkalender
Inkoop uitingen
Doel:
Je hebt alle digitale, geprinte/gedrukte en/of bedrukte materialen die je nodig hebt om verbinding te maken met de doelgroep.
Resultaat:
eerlijke tarieven, gegarandeerde kwaliteit en tijdige levering.
Tekst en redactie
Doel:
Dat wat jij wilt overbrengen, verwoorden we zodanig dat de boodschap goed overkomt. In heldere bewoordingen, vlot leesbare teksten en pakkende quotes.
Resultaat:
pakkende teksten
Webdesign
Doel:
Het ontwerp van een website is een logische vertaling van een visuele identiteit naar een digitaal aantrekkelijke omgeving met een duidelijke sitestructuur.
Resultaat:
webdesign en projectmanagement bouw, in samenwerking met vaste partners
Beeldmateriaal
Doel:
Dat wat jij wilt overbrengen, verbeelden we zodanig dat de boodschap goed overkomt. Met beeldmateriaal dat aansluit bij de identiteit en doelstelling van jouw organisatie.
Resultaat:
aansprekend beeldmateriaal