top of page
Grundfos Kantoor

Leo Lui

Project Manager
Digital Customer Excellence

H2X is zowel sparringpartner als uitvoerende partij, voor ons de ultieme combinatie.

Grundfos is een van oorsprong Deense onderneming welke met twintig duizend werknemers vanuit zeventig verkoop- en productiebedrijven wereldwijd vertegenwoordigd is. Jaarlijks produceren we meer dan 16 miljoen pompen. Het promoten van het Extranet, een webshop voor onze bestaande klanten in 62 landen, ligt op mijn bord. Én op dat van H2X. H2X helpt onze gezamenlijke ideeën handen en voeten te geven. Hoe krijgen we meer gebruikers? Hoe motiveren we onze interne medewerkers om het Extranet te promoten? H2X is zowel sparringpartner als uitvoerende partij, voor ons de ultieme combinatie.

​

Van analoog naar bits en bytes

Een van de vuistregels in marketing is dat je elke vier á vijf jaar wisselt van reclamebureau. Want dan blijft iedereen lekker scherp. Daar sta ik wat genuanceerder in. Wij hebben baat bij een partij die ons kent, weet hoe we werken en weet wat wel en wat niet kan. Want wat in Nederland en Duitsland goed aanslaat, kan in China verkeerd worden begrepen. Over nuance gesproken, toen ik voor het eerst in contact kwam met H2X was de wereld nog analoog. Nu communiceren we in bits en bytes en H2X is perfect meegegaan in deze ontwikkeling.

​

Wow-effect

H2X bestaat uit creatieve mensen die graag voor de muziek uitlopen. H2X heeft vijf jaar geleden een gadget voor ons bedacht die tot op de dag van vandaag nog steeds dienstdoet. Sterker nog, het zorgt nog steeds voor het wow-effect. Ook belangrijk: H2X houdt zich aan afspraken, levert op tijd en blijft binnen budget. Alleen de ideeën zijn altijd out-of-the-box. Onlangs hebben we een film opgenomen in Ierland. H2X regelde hiervoor een zelfregiserende cameraman, die ook tijdens de opnames met creatieve ideeën kwam. Dat ging uitstekend. Andere bureaus leggen alles tot de laatste komma vast, bij H2X is er ruimte voor improvisatie. Kortom, de ervaringen die ik heb met H2X zijn louter positief.

We moeten cultureel ondernemen met objecten die honderd jaar geleden al achterhaald waren. Mooi dat H2X die uitdaging nog steeds met ons aangaat.

bottom of page