Client information

 

Mile stone/s

Advies

Visualisate

Realisatie

Reactions/Feedback

HR Campagne

Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk.

 

Door op zoek te gaan naar het unieke verhaal van de gemeente en hierbij alle medewerkers input aan te laten leveren, hebben wij de 6 unieke emotionele drijfveren van Heerhugowaard vastgesteld. Hiermee zijn uiteindelijk 3 kernstatements geformuleerd welke in alle uitingen (houding en gedrag) terug dienen te komen.

Milestone 1 - Advies 

Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk. Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk.

 
 

Milestone 2 - Visualisatie - Concept

Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk. Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk.

Visualisatie actual work

Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk. Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk.

 

Realisatie

Hoe werf je nieuwe medewerkers in een periode van schaarste? Wij bouwen voor de gemeente Heerhugowaard aan een sterk werkgeversmerk. 

Anouchka de Haan

Senior communicatieadviseur

Mondays

4:30 pm

Tell people more about the services you offer. Use this repeating layout to display content. It's an easy way to keep your customers up to date with what's happening. Want to make this content your own? Simple drag and drop elements like text, images and links, or connect to data from your collection. Tell people more about the services you offer. Use this repeating layout to display content. It's an easy way to keep your customers up to date with what's happening. Want to make this content your own? Simply drag and drop elements.

Kom in contact

Vaker van ons horen?

Meld je aan voor de nieuwsbrief.

  • SM-5
  • SM-4
  • SM-3

© 2019 H2X communicatie